Czas trwania polityki zwrotów
Nasza polityka zwrotów trwa 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, niestety nie możemy zaoferować Ci zwrotu pieniędzy ani wymiany produktu.
Warunki zwrotu
Aby zakupiony towar był kwalifikowany do zwrotu, musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został dostarczony. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
W niektórych sytuacjach przyznawane są tylko częściowe zwroty:
- Każdy przedmiot, który jest zwracany po upływie 14 dni od dostawy
- Każdy przedmiot nie będący w oryginalnym stanie, uszkodzony lub z brakującymi częściami z przyczyn nie wynikających z naszego błędu.
Zwroty pieniędzy
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego przedmiotu, wyślemy Ci e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwracany przedmiot. Poinformujemy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.
Zwroty spóźnione lub brakujące
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z firmą wydającą kartę kredytową, może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany. Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często występuje pewne opóźnienie, zanim zwrot zostanie zaksięgowany.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu, prosimy o kontakt pod adresem info@kaizencoffee.pl.
Towary przecenione
Tylko towary regularnie cenione mogą być zwracane. Towarów przecenionych nie można zwrócić.
Wymiany
Wymieniamy tylko towary, jeśli są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli musisz wymienić produkt na ten sam, wyślij do nas e-mail na adres info@kaizencoffee.pl i wyślij swój przedmiot na: KAIZEN COFFEE, ul. Kanonicka 1, 62-800 Kalisz, Polska.
Prezenty
Jeśli przedmiot został zakupiony jako prezent i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent o wartości zwróconego przedmiotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, wyślemy Ci kod rabatowy o wartości zwrotu, do realizacji w naszym sklepie kaizencoffee.pl.
Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent podczas zakupu, lub osoba obdarowująca otrzymała zamówienie, aby później przekazać Ci je, dokonamy zwrotu osobie obdarowującej, a ona dowie się o Twoim zwrocie.
Zwroty przesyłek
Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: KAIZEN COFFEE, ul. Kanonicka 1, 62-800 Kalisz, Polska.
Pokrywasz własne koszty wysyłki przy zwrocie przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt zwrotu wysyłki zostanie odjęty od Twojego zwrotu.
Czas, który może upłynąć zanim wymieniony produkt dotrze do Ciebie, może się różnić w zależności od miejsca, w którym mieszkasz.
Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć użycie śledzonej usługi przesyłki lub zakup ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem info@kaizencoffee.pl w przypadku pytań związanych ze zwrotami i reklamacjami.