Regulamin sklepu internetowego kaizencoffee.pl

Definicje

  1. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży.
  2. Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca Umowę sprzedaży na odległość bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  5. Regulamin – niniejszy Regulamin, określający zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron Umowy sprzedaży oraz zasady postępowania reklamacyjnego –  Regulamin jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy z dnia  z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  6. Sprzedawca/UsługodawcaKAIZEN COFFEE P.S.A. z siedzibą w Kaliszu, ul. Kanonicka 1, 62-800 Kalisz, NIP: 6182205862.
  7. Sklep Internetowy – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem elektronicznym: www.kaizencoffee.pl, za pośrednictwem którego Klient może uzyskać informacje o Produkcie i jego dostępności oraz kupić Produkt lub zlecić świadczenie usług.
  8. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu, zawierana za pośrednictwem Sklepu Internetowego pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się również odpowiednio umowę o dostarczanie Produktu Cyfrowego.
  9. Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  10. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  11. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
  12. Konto Klienta – zbiór danych przechowywanych w Sklepie Internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych Umów sprzedaży, z wykorzystaniem którego Klient może składać zamówienia, a także w odpowiednim czasie – anulować lub edytować oraz zawierać Umowy Sprzedaży – oznaczony indywidualnym adresem poczty elektronicznej (adresem e-mail) i hasłem podanym przez Klienta.
  13. Siła wyższa – stanowi zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli stron uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części w ogóle lub przez pewien okres, któremu przy zachowaniu należytej staranności nie można było zapobiec ani przeciwdziałać (np. (np. wojna, strajki, zwolnienia, niedobory surowców lub dostaw energii, zakłócenia w funkcjonowaniu fabryk, blokady dróg, nadzwyczajne zjawiska przyrody, epidemie, stany nadzwyczajne).
  14. Kodeks Cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny  (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy KAIZEN COFFEE, dostępny pod adresem internetowym www.kaizencoffee.pl, prowadzony jest przez KAIZEN COFFEE P.S.A. z siedzibą w Kaliszu, ul. Kanonicka 1, 62-800 Kalisz, NIP: 6182205862, REGON: 540275575, KRS: 0001140537.
  2. Sklep sprzedaje detalicznie towary za pośrednictwem Internetu.
  3. Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie przez Klienta jest akceptacja Regulaminu.
  4. Sprzedawca oferuje następujące rodzaje Usług:

1) Sklep Internetowy,

2) Newsletter,

3) Utworzenie i prowadzenia konta.

  1. Sprzedawca świadczy Usługi zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  2. Warunkiem technicznym korzystania ze Sklepu jest posiadanie przez Klienta komputera lub innego urządzenia umożliwiającego przeglądanie sieci Internet, odpowiedniego oprogramowania (w tym następującej przeglądarki internetowej: Chrome, Safari, Firefox, Edge, Opera) dostępu do Internetu oraz aktualnego i czynnego konta poczty elektronicznej.
  3. Korzystanie ze Sklepu może się wiązać z zagrożeniami typowymi dla korzystania z Internetu, typu spam, wirusy, ataki hakerskie. Sprzedawca podejmuje działania celem przeciwdziałania tym zagrożeniom. Sprzedawca wskazuje, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania lub modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w tym programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.

§ 2 Konto Klienta

  1. Rejestracja Konta Klienta w Sklepie internetowym jest bezpłatna.
  2. W celu utworzenia konta konieczne jest:
  1. podanie adresu e-mail, na który Klient otrzymuje link do utworzenia hasła,
  2. wprowadzenie silnego hasła dostępu, składającego z minimum 8 znaków, małych i wielkich liter, znaków specjalnych lub cyfr,
  3. oświadczenie o zapoznaniu się z postanowieniami Regulaminu, przez co rozumie się wyrażenie zgody na jego stosowanie.
  1. Konto Klienta dostępne jest 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu i umożliwia Klientowi wprowadzenie, modyfikację danych, dokonywanie lub sprawdzanie Zamówień oraz przeglądanie historii Zamówień. 
  2. Logowanie do Konta Klienta następuje przy użyciu loginu/nazwy Klienta oraz hasła dostępu.
  3. Rejestracja konta odbywa się jednorazowo. Login i hasło mają charakter poufny i Klient ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane ich ujawnieniem przez Klienta osobom trzecim.
  4. W przypadku utraty hasła dostępu Klient ma możliwość odzyskania hasła, za pomocą swojego Adresu elektronicznego podanego w formularzu rejestracyjnym.
  5. Przesyłanie do Serwisu jakichkolwiek treści niezgodnych z prawem jest zabronione.
  6. Jakakolwiek ingerencja w Serwis, a w szczególności w jego funkcjonalności lub strukturę, jest zabroniona. Sprzedawca zastrzega sobie prawo dochodzenia naprawienia ewentualnych szkód powstałych w wyniku działania Klienta.

§ 3 Produkty i cena

  1. W Sklepie internetowym dostępne są produkty spożywcze (kawa), akcesoria do parzenia kawy oraz ekspresy do kawy. 
  2. Ilość produktów oferowanych w ramach sklepu jest zmienna i podlega stałej aktualizacji. Informacja o czasowej niedostępności Produktu udostępniona będzie na stronie Sklepu internetowego. 
  3. Dołożono wszelkich starań, aby opisy dostępnych w Sklepie produktów były prawdziwe i aktualne. 
  4. Produkty przedstawione na zdjęciach umieszczonych w Sklepie mogą nieznacznie odbiegać swoim wyglądem od oryginału.
  5. Informacje o produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego.
  6. Ceny wskazane w Sklepie zawierają podatek VAT i wyrażone są w walucie polskiej (PLN). Cena nie zawiera kosztów dostawy.
  7. Ceną wiążącą dla Klienta jest cena podana w Sklepie w chwili składania zamówienia przez Klienta. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji cen Produktu, jak również do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa nie ma wpływu na zamówienie złożone po dacie wejścia w życie zmiany ceny, akcji promocyjnej lub wyprzedaży.

§4 Realizacja zamówień

  1. Sklep sprzedaje towary na terenie Polski i zagranicą.
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
  3. W celu złożenia zamówienia, Klient powinien wykonać co najmniej następujące kroki – część z nich może być powtarzana wielokrotnie: a) dodanie do koszyka produktu, b) wypełnienie formularza zamówienia, c) wybór rodzaju dostawy, d) wybór rodzaju płatności, e) wybór miejsca odbioru, f) złożenie zamówienia w sklepie poprzez użycie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
  4. Czas realizacji zamówień dostępnych w magazynie wynosi  1- 3 dni roboczych.
  5. W przypadku niemożności zrealizowania zamówienia, w wyniku siły wyższej lub innych przyczyn, Sprzedawca zobowiązuje się bezzwłocznie poinformować o tym Klienta za pośrednictwem Adresu elektronicznego Klienta. W takim przypadku Klient może zrezygnować z realizacji umowy, a Sprzedawca dokona zwrotu należności uiszczonych przez Konsumenta. W pozostałych przypadkach realizacja umowy ulega przesunięciu o czas trwania przeszkody.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia. W  przypadku wydłużenia realizacji zamówienia Klient zostanie o tym poinformowany pocztą elektroniczną.

§5 Dostawa

  1. Dostawa towarów jest ograniczona do paczkomatów InPost oraz usług kurierskich (DPD, DHL) i odbywa się na adres wskazany przez Klienta przy składaniu zamówienia.
  2. Koszty  i czas dostawy są zależne od wybranego rodzaju i sposobu wysyłki.

§6 Płatności

  1. Klient ma możliwość zapłaty za zamówiony towar za pomocą systemu płatności Tpay, BLIK, przelewu bankowego.
  2. W przypadku wyboru płatności przy odbiorze, płatność następuje przy odbiorze przesyłki.
  3. Za realizację płatności uznaje się zaksięgowanie środków na koncie Sprzedawcy.

§7 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów związanych z odesłaniem towaru do Sprzedawcy.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży wymaga formy pisemnej i powinno być przesłane elektronicznie na adres e-mail Sprzedawcy: info@kaizencoffee.pl
  3. Produkt należy odesłać na Adres siedziby Sprzedawcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 7 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 7 dni.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Sprzedawca zwraca Klientowi otrzymane płatności w ciągu 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał od Klienta zwracany Produkt. 
  5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadku umowy: a) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, b) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do spożycia.

§8 Reklamacje

  1. W przypadku wystąpienia wady zakupionego towaru Klient ma prawo do reklamacji na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  2. Klient może żądać naprawy reklamowanego Produktu bądź jego wymiany na nowy. W przypadku, gdy naprawa oraz wymiana Produktu okażą się nieskuteczne, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny reklamowanego Produktu.
  3. Reklamacja powinna być złożona na piśmie lub drogą elektroniczną na adres e-mail: info@kaizencoffee.pl. 
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie 14 dni, a jeśli to nie będzie możliwe, do poinformowania w tym terminie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  5. Reklamacja nie przysługuje Klientowi, jeżeli zawarł on umowę w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej (jako Przedsiębiorca) i może on dochodzić roszczeń na zasadach wynikających z Kodeksu Cywilnego.
  6. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 9 Ochrona danych osobowych i newsletter

  1. Administratorem danych osobowych, przetwarzanych w związku z realizacją usług Sklepu internetowego jest z siedzibą: ule-mail: 
  2. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych klientów znajdują się w Polityce Prywatności.
  3. Sprzedawca prowadzi usługę biuletynu Newsletter, która ma na celu dostarczenie Klientowi informacji o produktach, promocjach. 
  4. Korzystanie z usługi Newsletter jest dobrowolne i bezpłatne. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie zamówionych informacji w formie Newsletteru, poprzez zaznaczenie stosownego pola. 
  5. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania wiadomości Newsletter, poprzez przesłanie do Sprzedawcy żądania, na adres e-mail: info@kaizencoffee.pl, a także poprzez zaznaczenie stosowne pola pod otrzymaną wiadomością Newsletter. 

§10 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  2. Spory wynikające z umowy sprzedaży między sklepem a Klientem będą rozstrzygane najpierw na drodze mediacji. Jeżeli jednak mediacja nie przyniesie rezultatu, spór zostanie rozstrzygnięty przez właściwy sąd.